آرشیو دی ماه 1401

ما یک آژانس فعال در زمینه برندینگ هستیم که بالاترین دارایی­ مان داشتن مشتریانی شاد است.

طراحی سایت صنعتی

۴ بازديد
چرا طراحی سایت صنعتی مهم است؟
صنایع نقش زیادی در چرخه اقتصادی کشور دارند. صاحبان صنایع مانند هر کسب و کار دیگری برای بقاء و توسعه نیازمند مشتریانی هستند که به آنها اعتماد و در نهایت محصول و یا خدمات آنها را انتخاب کنند.
تا اعتمادی نباشد داد و ستدی هم انجام نمی شود. حضور  و خوش نام بودن یک صنعت در فضای مجازی یکی از روش هایی که تاثیر بالایی در جلب اعتماد مخاطب دارد. در میان تمام رسانه ها وب سایت حرفه ای یکی از ابزارهایی است که به شرکت ها اعتبار  زیادی می بخشد.
همه ما قبل از خرید یک محصول، قبل از سرمایه گذاری در یک سهام، قبل از اخذ نمایندگی یک محصول و امثال آن در اینترنت درباره آن تحقیق میکنیم و با توجه به محتواهایی که بررسی میکنیم تصمیم میگیریم که چه کاری را انجام دهیم. طراحی سایت صنعتی به کسب و کار شما اعتبار زیادی میدهد و باعث می شود افراد ارتباط بهتری با شما برقرار کنند و شما یکی از گزینه های انتخابی آنها برای همکاری باشید.
اغلب صاحبان صنایع بیشترین میزان انرژی خود را به فرآیند تولید محصول تخصیص میدهند و  به همین دلیل همواره شاهد این موضوع هستیم که مدیران در واحد فروش به نتیجه دلخواه نمی رسند. طراحی سایت صنعتی علاوه بر افزایش اعتبار به شما این امکان را میدهد تا به راحتی چالش های فروش را نیز حل کنید.
 
بهترین روش برای بازاریابی در سایت صنعتی چیست؟
  • وبسایت زیبا با گرافیک حرفه ای طراحی کنید.
در طراحی سایت صنعتی بسیار مهم است که مشتری زمان بیشتری را در وبسایت شما بماند. داشتن یک وب سایت با گرافیک زیبا و کاربر پسند این امکان را میدهد تا مشتری و یا کاربر بدون اینکه احساس خستگی کند زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری و با دقت تمام محصولات و خدمات شما را بررسی کند. 
  • به مشتری ارزش ارائه کنید.
لطفا به جای کپی کردن مطالب از وب سایت رقبا و در محتوای بی ارزش در وب سایت، محتوای جدید و دارای ارزش خلق کنید. به مشتری درباره کاربرد محصولتان، شرایط استفاده از محصول، خدمات پشتیبانی محصول و به طور کلی هر محتوایی که برای مشتری دارای ارزش است را خلق و در وب سایت ارائه دهید.
  • پرسش و پاسخ را فراموش نکنید.
وقتی مشتری میخواهد محول شما را بخرد چه سوال هایی از شما می پرسد؟ آنها را یادداشت کنید و سوالات آنها را به همراه پاسخش در وب سایت بارگزاری کنید. با انجام این کار علاوه بر جلب اعتماد مشتریان در زمان خودتان نیز صرفه جویی میکنید و به این شکل میتوانید بازدید مخاطبان هدف از وب سایتتان را افزایش دهید. 
 
  • سئوی وب سایت را جدی بگیرید.
بعد از طراحی سایت صنعتی حرفه ای نوبت آن است که رتبه وب سایت را بهبود دهید تا مخاطبان هدف شما در جستوهایشان وب سایت شما را در صفحه اول ببینند.  اگر شما بهترین وب سایت را طراحی کنید اما کسی از وب سایتتان بازدید نکند باز هم به نتیجه دلخواه نمی رسید. سئو یکی دیر از خدمات گروه تاچ است که به کمک آن بازدید افراد از وب سایتتان را افزایش میدهیم.
 
 
بهتر است یک سایت صنعتی شامل چه امکاناتی باشد؟
صفحه ی معرفی شرکت شامل چشم انداز و ماموریت شرکت، معرفی تیم شرکت
صفحه ی معرفی محصول
امکان دانلود کاتالوگ دیجیتال شرکت
امکان ارسال ایمیل و یا پیامک انبوه
معرفی راه های ارتباطی و نمایندگان فروش
طراحی وبسایت به زبان های دیگر در صورت تمایل به صادرات
امکان ثبت سفارش محصول به صورت آنلاین
 
برای طراحی سایت صنعتی چه شرکتی را انتخاب کنم؟
قطعا شرکت ها و افراد زیادی هستند که خدمات طراحی وب سایت را انجام میدهند اما قبل از هر تصمیمی چند نکته را در نظر داشته باشید.
  • اگر پشتیبانی برایتان مهم است بهتر است به جای افرادی که به صورت فریلنسری کار میکنند با شرکت هایی که خدمات طراحی وب سایت ارائه میدهند کار کنید. قطعا خدمات پشتیبانی با هنگامی که با یک شرکت وارد همکاری می شوید بسیار حرفه ای تر و بهتر انجام میشود.
  • نمونه کارهای قبلی شرکت طراح را بررسی کنید و اگر میتوانید با مشتریان قبلی آنها درباره نوع خدمات آن شرکت پرس و جو کنید.
  • حواستان باشد که مالکیت دامنه شرکت به نام شما باشد تا در صورت بروز اخلاف با مشکل از دست دادن دامنه مواجه نشوید.
  • برای اینکه مجبور نباشید برای دریافت خدمات مختلف دییتال مارکتینگ با شرکت ها و افراد مختلفی وارد مذاکره و قرارداد بشوید شرکت هایی را انتخاب کنبد که برای سهولت شما سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه میدهند. خدماتی مانند عکاسی صنعتی و یا تبلیغاتی جهت تولید محتوا، مشاوره بازاریابی آنلاین، سئو و سایر خدمات حوزه برندینگ و فروش آنلاین.
 
اگر به دنبال طراحی سایت صنعتی هستید قبل از آن از وبسایت گروه تاچ بازدید کنید تا با دریافت مشاوره حرفه ای و خواندن توضیحات بیشتر، مسیر اشتباهی را انتخاب نکنید.
 
 
   

اولین مطالب آزمایشی من

۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۲ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.