هر آنچه یک مدیر باید درباره فروش بداند.

ما یک آژانس فعال در زمینه برندینگ هستیم که بالاترین دارایی­ مان داشتن مشتریانی شاد است.

هر آنچه یک مدیر باید درباره فروش بداند.

۴ بازديد
سخنی با مدیران
 من صاحب یک کسب و کار هستم و البته عاشق علم فروش.
قرار است یکسری رازهای خودمانی را درباره فروش را به شما بگویم.
روشهای مختلف بازاریابی و فروش را تست کرده ام. بازاریابی تلفنی، حضوری، بازاریابی آنلاین، بازاریابی دهان به دهان و در نهایت بهترین روش را برای فروش پیدا کردم.
بهترین روش فروش این است که نفروشید. در کتاب کماندوی فروش به صورت کاملا کاربردی توضیح داده ام که چطور با نفروختن فروشتان را افزایش دهید. قبل از هر چیز خواندن این کتاب را به همه افرادی که مثل من عاشق فروش هستند پیشنهاد میکنم. 
اگر مثل دوره گردها محصولتان را دست میگیرید و به امید افزایش فروش به سراغ مشتری میروید سخت در اشتباهید. قرار است به شما بگویم که چطور میتوانید کاری کنید که مشتری به سراغ شما بیاید.

چه کار کنیم که مشتری به سراغ ما بیاید؟
گام اول
میدانم که برای فروشنده ها سخت است که یک جا بنشینند و محتوای ارزشمند خلق کنند. اما اگر به دنبال افزایش فروش هستید باید کمی درون گرا شوید. قلم و کاغذتان را بردارید و نوشتن را آغاز کنید.  درباره تمام مزیت های محصولتان بنویسید. درباره اینکه چرا مشتری باید شما و محصول شما را انتخاب کند. درباره اینکه محصول شما کدام دغدغه مشتری را حل میکند و درباره هر چیزی که در تماس های تلفنی و یا مذاکرات حضوری به مشتری میگویید حالا بنویسید.
گام اول سخت ترین گام است اما اگر عاشق فروش هستید قول میدهم که عاشق نوشتن هم می شوید.
 
گام دوم
محتوایتان را انتشار دهید. ابزارهای زیادی برای انتشار محتوا وجود دارد. شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، مجلات و صد ها ابزار دیگر که به شما کمک میکند تا محتوایتان را انتشار دهید. پیشنهاد من به شما این است که محتوا را در وب سایت خودتان انتشار دهید. برای معرفی کسی و کارتان به سراغ طراحی سایت حرفه ای بروید و محتوا را به طور مستمر در وب سایت انتشار دهید.
 
گام سوم
به هر طریقی که میتوانید میزان بازدید از وب سایتتان را افزایش دهید. در ادامه چند راهکار برای افزایش بازدید از وب سایت را توضیح میدهم.
 
گام چهارم
اطلاعات افرادی که از وب سایتتان بازدید میکنند را جمع آوری کنید. افرادی که از وب سایت شما بازدید میکنند افرادی هستند که پتانسیل بالایی دارند تا به مشتری شما تبدیل شوند. اگر به مشتری اطلاعات ارزشمندی بدهید او با کمال میل اطلاعاتی مانند ایمیل و یا شماره تماسش را بدستتان می رساند.
 
گام پنجم
حالا فقط کافی است به افرادی که به محصولتان نیاز دارند و مطمئن هستند که شما گزینه خوبی برای آنها هستید بفروشید. مشتری نصف بیشتر راه را آمده  و فقط باید همانند مشاور در کنارش باشید تا بهترین تصمیم را بگیرد.
  
راه های افزایش بازدید از وب سایت
  • توضیحات و یا کاتالوگ دیجیتال شرکت را در وب سایتتان بارگزاری کنید و هنگامی که مشتری از شما میخواهد کاتالوگ و یا نمونه کارها را برایش ارسال کنید از مشتری بخواهید که در وب سایتتان اطلاعات را مشاهده کند. این روش نه تنها بازدید از وب سایت را افزایش میدهد بلکه باعث میشود مشتری سایر خدمات و محصولات مشابه شما را هم ببیند و احتمال فروش سایر محصولات نیز افزایش پیدا میکند.

  • برای مشتریان ویژه یک خبرنامه ایجاد کنید. هر ماه برای مشتریان ویژه ایمیل ارسال کنید و به آنها بگویید که یک مقاله یا محتوای جدید در وب سایت بارگزاری کرده اید. از مشتری بخواهید که برای مشاهده کامل محتوا به وب سایتتان رجوع کند و به این شکل هر ماه بازدید از وب سایت را افزایش دهید.

  • سئو وب سایت را فراموش نکنید. سئو یکی دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ است که در گروه تاچ به شکل کاملا تخصصی انجام میشود. ابزار سئو به شما این امکان را میدهد تا وب سایت شما از بین وب سایت صد ها رقیب در صفحه اول گوگل به مشتری نشان داده شود. سئو یکی از بهترین ابزارها برای افزایش بازدید از وب سایت است.
 
مهم ترین ویژگی یک وب سایت حرفه ای چیست؟
اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید و در اینترنت به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت میگردید و نمیدانید کدام شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید دو موضوع را حتما در نظر بگیرید.
 
  • گرافیک وب سایت
هنگامی که شما مشغول راه رفتن در خیابان هستید از روی ظاهر افراد آنها را قضاوت میکنید. مشتری هم در نگاه اول از روی ظاهر وب سایتتان شما را قضاوت میکند. بنابراین اگر قصد طراحی یک سایت اثر گذار را دارید قبل از در نظر گرفتن نکات فنی شرکتی را انتخاب کنید که سواد گرافیکی بالایی داشته باشد. 
  • میزان تسلط به بازار و روان شناسی فروش
تمام کسب و کارها با هدف توسعه برند و افزایش فروش به سراغ طراحی وب سایت می روند. حتما شرکتی را به عنوان طراح سایت انتخاب کنید که علاوه بر دانش طراحی سایت درک درستی از تجارت و رفتار بازار داشته باشد و همانند یک مشاور در کنارتان باشد تا به بهترین شکل به هدفتان برسید.
 
منبع: گروه تاچ
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.