طراحی سایت

ما یک آژانس فعال در زمینه برندینگ هستیم که بالاترین دارایی­ مان داشتن مشتریانی شاد است.

هر آنچه یک مدیر باید درباره فروش بداند.

۴ بازديد
سخنی با مدیران
 من صاحب یک کسب و کار هستم و البته عاشق علم فروش.
قرار است یکسری رازهای خودمانی را درباره فروش را به شما بگویم.
روشهای مختلف بازاریابی و فروش را تست کرده ام. بازاریابی تلفنی، حضوری، بازاریابی آنلاین، بازاریابی دهان به دهان و در نهایت بهترین روش را برای فروش پیدا کردم.
بهترین روش فروش این است که نفروشید. در کتاب کماندوی فروش به صورت کاملا کاربردی توضیح داده ام که چطور با نفروختن فروشتان را افزایش دهید. قبل از هر چیز خواندن این کتاب را به همه افرادی که مثل من عاشق فروش هستند پیشنهاد میکنم. 
اگر مثل دوره گردها محصولتان را دست میگیرید و به امید افزایش فروش به سراغ مشتری میروید سخت در اشتباهید. قرار است به شما بگویم که چطور میتوانید کاری کنید که مشتری به سراغ شما بیاید.

چه کار کنیم که مشتری به سراغ ما بیاید؟
گام اول
میدانم که برای فروشنده ها سخت است که یک جا بنشینند و محتوای ارزشمند خلق کنند. اما اگر به دنبال افزایش فروش هستید باید کمی درون گرا شوید. قلم و کاغذتان را بردارید و نوشتن را آغاز کنید.  درباره تمام مزیت های محصولتان بنویسید. درباره اینکه چرا مشتری باید شما و محصول شما را انتخاب کند. درباره اینکه محصول شما کدام دغدغه مشتری را حل میکند و درباره هر چیزی که در تماس های تلفنی و یا مذاکرات حضوری به مشتری میگویید حالا بنویسید.
گام اول سخت ترین گام است اما اگر عاشق فروش هستید قول میدهم که عاشق نوشتن هم می شوید.
 
گام دوم
محتوایتان را انتشار دهید. ابزارهای زیادی برای انتشار محتوا وجود دارد. شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، مجلات و صد ها ابزار دیگر که به شما کمک میکند تا محتوایتان را انتشار دهید. پیشنهاد من به شما این است که محتوا را در وب سایت خودتان انتشار دهید. برای معرفی کسی و کارتان به سراغ طراحی سایت حرفه ای بروید و محتوا را به طور مستمر در وب سایت انتشار دهید.
 
گام سوم
به هر طریقی که میتوانید میزان بازدید از وب سایتتان را افزایش دهید. در ادامه چند راهکار برای افزایش بازدید از وب سایت را توضیح میدهم.
 
گام چهارم
اطلاعات افرادی که از وب سایتتان بازدید میکنند را جمع آوری کنید. افرادی که از وب سایت شما بازدید میکنند افرادی هستند که پتانسیل بالایی دارند تا به مشتری شما تبدیل شوند. اگر به مشتری اطلاعات ارزشمندی بدهید او با کمال میل اطلاعاتی مانند ایمیل و یا شماره تماسش را بدستتان می رساند.
 
گام پنجم
حالا فقط کافی است به افرادی که به محصولتان نیاز دارند و مطمئن هستند که شما گزینه خوبی برای آنها هستید بفروشید. مشتری نصف بیشتر راه را آمده  و فقط باید همانند مشاور در کنارش باشید تا بهترین تصمیم را بگیرد.
  
راه های افزایش بازدید از وب سایت
  • توضیحات و یا کاتالوگ دیجیتال شرکت را در وب سایتتان بارگزاری کنید و هنگامی که مشتری از شما میخواهد کاتالوگ و یا نمونه کارها را برایش ارسال کنید از مشتری بخواهید که در وب سایتتان اطلاعات را مشاهده کند. این روش نه تنها بازدید از وب سایت را افزایش میدهد بلکه باعث میشود مشتری سایر خدمات و محصولات مشابه شما را هم ببیند و احتمال فروش سایر محصولات نیز افزایش پیدا میکند.

  • برای مشتریان ویژه یک خبرنامه ایجاد کنید. هر ماه برای مشتریان ویژه ایمیل ارسال کنید و به آنها بگویید که یک مقاله یا محتوای جدید در وب سایت بارگزاری کرده اید. از مشتری بخواهید که برای مشاهده کامل محتوا به وب سایتتان رجوع کند و به این شکل هر ماه بازدید از وب سایت را افزایش دهید.

  • سئو وب سایت را فراموش نکنید. سئو یکی دیگر از خدمات دیجیتال مارکتینگ است که در گروه تاچ به شکل کاملا تخصصی انجام میشود. ابزار سئو به شما این امکان را میدهد تا وب سایت شما از بین وب سایت صد ها رقیب در صفحه اول گوگل به مشتری نشان داده شود. سئو یکی از بهترین ابزارها برای افزایش بازدید از وب سایت است.
 
مهم ترین ویژگی یک وب سایت حرفه ای چیست؟
اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید و در اینترنت به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت میگردید و نمیدانید کدام شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید دو موضوع را حتما در نظر بگیرید.
 
  • گرافیک وب سایت
هنگامی که شما مشغول راه رفتن در خیابان هستید از روی ظاهر افراد آنها را قضاوت میکنید. مشتری هم در نگاه اول از روی ظاهر وب سایتتان شما را قضاوت میکند. بنابراین اگر قصد طراحی یک سایت اثر گذار را دارید قبل از در نظر گرفتن نکات فنی شرکتی را انتخاب کنید که سواد گرافیکی بالایی داشته باشد. 
  • میزان تسلط به بازار و روان شناسی فروش
تمام کسب و کارها با هدف توسعه برند و افزایش فروش به سراغ طراحی وب سایت می روند. حتما شرکتی را به عنوان طراح سایت انتخاب کنید که علاوه بر دانش طراحی سایت درک درستی از تجارت و رفتار بازار داشته باشد و همانند یک مشاور در کنارتان باشد تا به بهترین شکل به هدفتان برسید.
 
منبع: گروه تاچ
 

طراحی سایت صنعتی

۴ بازديد
چرا طراحی سایت صنعتی مهم است؟
صنایع نقش زیادی در چرخه اقتصادی کشور دارند. صاحبان صنایع مانند هر کسب و کار دیگری برای بقاء و توسعه نیازمند مشتریانی هستند که به آنها اعتماد و در نهایت محصول و یا خدمات آنها را انتخاب کنند.
تا اعتمادی نباشد داد و ستدی هم انجام نمی شود. حضور  و خوش نام بودن یک صنعت در فضای مجازی یکی از روش هایی که تاثیر بالایی در جلب اعتماد مخاطب دارد. در میان تمام رسانه ها وب سایت حرفه ای یکی از ابزارهایی است که به شرکت ها اعتبار  زیادی می بخشد.
همه ما قبل از خرید یک محصول، قبل از سرمایه گذاری در یک سهام، قبل از اخذ نمایندگی یک محصول و امثال آن در اینترنت درباره آن تحقیق میکنیم و با توجه به محتواهایی که بررسی میکنیم تصمیم میگیریم که چه کاری را انجام دهیم. طراحی سایت صنعتی به کسب و کار شما اعتبار زیادی میدهد و باعث می شود افراد ارتباط بهتری با شما برقرار کنند و شما یکی از گزینه های انتخابی آنها برای همکاری باشید.
اغلب صاحبان صنایع بیشترین میزان انرژی خود را به فرآیند تولید محصول تخصیص میدهند و  به همین دلیل همواره شاهد این موضوع هستیم که مدیران در واحد فروش به نتیجه دلخواه نمی رسند. طراحی سایت صنعتی علاوه بر افزایش اعتبار به شما این امکان را میدهد تا به راحتی چالش های فروش را نیز حل کنید.
 
بهترین روش برای بازاریابی در سایت صنعتی چیست؟
  • وبسایت زیبا با گرافیک حرفه ای طراحی کنید.
در طراحی سایت صنعتی بسیار مهم است که مشتری زمان بیشتری را در وبسایت شما بماند. داشتن یک وب سایت با گرافیک زیبا و کاربر پسند این امکان را میدهد تا مشتری و یا کاربر بدون اینکه احساس خستگی کند زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری و با دقت تمام محصولات و خدمات شما را بررسی کند. 
  • به مشتری ارزش ارائه کنید.
لطفا به جای کپی کردن مطالب از وب سایت رقبا و در محتوای بی ارزش در وب سایت، محتوای جدید و دارای ارزش خلق کنید. به مشتری درباره کاربرد محصولتان، شرایط استفاده از محصول، خدمات پشتیبانی محصول و به طور کلی هر محتوایی که برای مشتری دارای ارزش است را خلق و در وب سایت ارائه دهید.
  • پرسش و پاسخ را فراموش نکنید.
وقتی مشتری میخواهد محول شما را بخرد چه سوال هایی از شما می پرسد؟ آنها را یادداشت کنید و سوالات آنها را به همراه پاسخش در وب سایت بارگزاری کنید. با انجام این کار علاوه بر جلب اعتماد مشتریان در زمان خودتان نیز صرفه جویی میکنید و به این شکل میتوانید بازدید مخاطبان هدف از وب سایتتان را افزایش دهید. 
 
  • سئوی وب سایت را جدی بگیرید.
بعد از طراحی سایت صنعتی حرفه ای نوبت آن است که رتبه وب سایت را بهبود دهید تا مخاطبان هدف شما در جستوهایشان وب سایت شما را در صفحه اول ببینند.  اگر شما بهترین وب سایت را طراحی کنید اما کسی از وب سایتتان بازدید نکند باز هم به نتیجه دلخواه نمی رسید. سئو یکی دیر از خدمات گروه تاچ است که به کمک آن بازدید افراد از وب سایتتان را افزایش میدهیم.
 
 
بهتر است یک سایت صنعتی شامل چه امکاناتی باشد؟
صفحه ی معرفی شرکت شامل چشم انداز و ماموریت شرکت، معرفی تیم شرکت
صفحه ی معرفی محصول
امکان دانلود کاتالوگ دیجیتال شرکت
امکان ارسال ایمیل و یا پیامک انبوه
معرفی راه های ارتباطی و نمایندگان فروش
طراحی وبسایت به زبان های دیگر در صورت تمایل به صادرات
امکان ثبت سفارش محصول به صورت آنلاین
 
برای طراحی سایت صنعتی چه شرکتی را انتخاب کنم؟
قطعا شرکت ها و افراد زیادی هستند که خدمات طراحی وب سایت را انجام میدهند اما قبل از هر تصمیمی چند نکته را در نظر داشته باشید.
  • اگر پشتیبانی برایتان مهم است بهتر است به جای افرادی که به صورت فریلنسری کار میکنند با شرکت هایی که خدمات طراحی وب سایت ارائه میدهند کار کنید. قطعا خدمات پشتیبانی با هنگامی که با یک شرکت وارد همکاری می شوید بسیار حرفه ای تر و بهتر انجام میشود.
  • نمونه کارهای قبلی شرکت طراح را بررسی کنید و اگر میتوانید با مشتریان قبلی آنها درباره نوع خدمات آن شرکت پرس و جو کنید.
  • حواستان باشد که مالکیت دامنه شرکت به نام شما باشد تا در صورت بروز اخلاف با مشکل از دست دادن دامنه مواجه نشوید.
  • برای اینکه مجبور نباشید برای دریافت خدمات مختلف دییتال مارکتینگ با شرکت ها و افراد مختلفی وارد مذاکره و قرارداد بشوید شرکت هایی را انتخاب کنبد که برای سهولت شما سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه میدهند. خدماتی مانند عکاسی صنعتی و یا تبلیغاتی جهت تولید محتوا، مشاوره بازاریابی آنلاین، سئو و سایر خدمات حوزه برندینگ و فروش آنلاین.
 
اگر به دنبال طراحی سایت صنعتی هستید قبل از آن از وبسایت گروه تاچ بازدید کنید تا با دریافت مشاوره حرفه ای و خواندن توضیحات بیشتر، مسیر اشتباهی را انتخاب نکنید.
 
 
   

اولین مطالب آزمایشی من

۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۲ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.